WE WILL PROTECT YOUR PRECIOUS POSSESSIONS  
     
 
 
 
   
 
 
چه مواردی شامل گارانتی نمی باشد؟
1- تنظیم، تغییر و یا آموزش رمز
2- به هم ریختن سیستم رمز به هنگام تغییر رمز توسط مشتری
3- وارد نمودن ضربه به صفحه مدرج ویا قفل
4- قفل و یارمزی که توسط شرکت کاوه نصب نشده باشد.


کد رمز اولیه صندوق به هنگام تحویل چیست؟
در قفلهای رمز مکانیکی کد اولیه 75 میباشد.
در قفلهای دیجیتال کد اولیه 123456 میباشد.
در قفلهای اثر انگشت 1234567890 میباشد.
که لازم است فورا توسط مشتری تغییر داده شود.


طریقه باز نمودن درب و تغییر رمز چگونه است؟
طریقه باز نمودن اولیه را از فروشنده سئوال نمائید و یا از سایت مطالعه نمایید. یک دسنورالعمل جهت استفاده در داخل صندوق وجود دارد.


آیا محصولات کاوه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد؟
کلیه محصولات کاوه دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش از تاریخ خرید می باشد.


موارد گارانتی صندوق چیست؟
موارد زیر به تشخیص کارشناس شرکت:
1- خرابی قفل کلیدی به صورتی که کلیدها قفل را باز نکند.
2- قفل رمز با شماره تنظیم شده در کارخانه باز نکند.
3- اشکال در سیستم زبانه بندی و رنگ آمیزی.


در صورتی که برخورد با مشکل در کارکرد محصول چه باید کرد؟
در اینصورت با تماس به واحد خدمات پس از فروش درخواست اعزام کارشناس نمائید.


جهت ایمنی بیشتر صاحبان صندوق مدارک زیر توسط واحد خدمات پس از فروش برای انجام خدمات دریافت می گردد?
1- از افراد حقوقی نامه رسمی با سربرگ و مهر سازمانی
2- از فروشگاهها و اصناف درخواست کتبی، جواز کسب، کپی شناسنامه و کارت ملی لازم است فرد درخواست کننده در به هنگام ارائه خدمات در محل حاضر باشد.
3- از منازل کپی شناسنامه و کارت ملی لازم است فرد درخواست کننده در به هنگام ارائه خدمات در محل حاضر باشد.




 
با پر کردن فرم زیر در خبرنامه ثبت نام کنید تا لیست تغییرات قیمت ها و خبرنامه ی سایت برایتان ارسال گردد
 
 
 
لینکدونی